Bende uzun süredir menenjit var ara ara burnumda aşırı kaşıntı hapşırma veya sızlama gibi alerji belirtileri yaşıyorum. 2 3 haftadır burnumun sağ tarafında bi kuruluk batma gibi bir şey hissediyorum. Yıkıyorum Yıkıyorum geçmiyor. Az önce baya rahatsız etti afedersiniz bende karıştırdım ne var böyle oluyor diye. Burun iç delik kismina dogru yandan bi et çıkıntısı hissettim. Acaba alerjiden kaynaklı gelir geçer bir şey mi nedir ilk kez fark ettim böyle bir sey. Hos burnumu hic kurcalamadigim icinde fark etmemis olabilirim