Sevdekerem Yürüme arkadaşı kullanan var mı gerekli mi tehlikeli diyenler oluyor. Ebebekte ikinci oyuncağa yüzde elli indirim var alsam mı diyorum
Beraninannesii Sevdekerem Babycim marka aldım tekerlerin hızını kendimiz ayarlayabiliyoruz ayrıca devrilme olmasın diye ön kısımda ağırlık dengeleyici su deposu var yine arka tekerlerinde silikon var yavaş yavaş başladık kullanmaya güzel gbi.
supermomsuperbaby Sevdekerem ilk çocuğumda kullandım gayet iyiydi ve yürüme yardımcısı ne gibi tehlikesi olabilir çok iyi vakit geçiriyorlar
expelliarmus Sevdekerem çok hızlı gitmemesi için paket lastiği geçirebilirsiniz tekerleğine . O zaman yavaş gidiyor
sarmaliklahana Sevdekerem yürüteç almadım yürüme arkadaşı aldım. Kızım yüzüne bile bakmadı 🥴 12.ay desteksiz yürümeye başladı
Sevdekerem sarmaliklahana anladım ben sarmaliklahana anladım bizimki çok hevesli ama bilmiyorum bakalım
deniiiza Sevdekerem ben Chicco aldim ama hic kullanamadim. Aşırı hizli gidiyo suratinin üstüne düştü 2 kez ben de sattim dolaptan. 10 aylıkken yürüdü zaten çok da gerek kalmadi. Ama alirsaniz eger tekerlerine cift tarafli bant yapistirin. Hizi yavasliyo dedi bi arkadas
Sevdekerem deniiiza tamam çok teşekkür ederim ben de ucuz bişey aldım olmadı ön taraftaki müzikli yerle oynar