28 aylık oğlum var doğdugundan beri aynı odada htta aynı yatakta yatıyoruz sürekli uyandıgı ıcın emzirmeye alıp hep yanımda uyuttum . Şimdi hamileyim 3 ayım kaldı doğuma aynı oda zor olur diye odasını ayırmak istiyorum gündüz uykularını 1 haftadır kendi odasında yaptırıyorum geceyide bu akşam ilk defa yatırdım tecrübeleriniz nelerdir nasıl kolaylaştırabilirim bu süreci tavsiyelerinize ihtiyacım varrr