Merhaba hanımlar. 38+4 haftalıkken doğum yaptım ve şimdi atak haftası hesaplamak istiyorum ancak kimi insan buna göre değil de 40+0 da doğum yapsan ne zamana denk gelir diye hesapla diyor siz haftanızı 40 haftaya göre mi yoksa doğurduğunuz haftaya göre mi hesapladınız?