Merhaba hanımlar oğlum 7 aylık bugün itibari ile desteksiz oturabiliyor yılbaşında dönmüştü ama o günden beri birdaha dönmedi . Ayağa kalkmak adım atmak istiyor biz destekleyince yapabiliyor ilk adım arabasiylada biz tutunca gidiyor . Emekleme desen tam bir tembel ben koyuyorum emeklesin diye karın üstü o hemen hooop yatıyor 😅 Desteksiz oturan bir bebek ne zaman dönmeye emeklemeye başlar acaba biraz acelemi ediyorum . Emeklemesini çok istiyorum Doktorumuz Tedavimizin 2.ci asmasina geçmek için emekleme yada yürüme istiyor .Belkide acelem bu yüzden 😌🌸