Carpediemmm bacim benim cocugumda 7 aylik cok zor su içiyordu yutmuyodu biberon alistirma bardagi bardak kasik ne varsa denedim. En son duydum birinden bu bebek suları satılıyor e bebekte fuska marka kucuk sise onlarin içinden kucuk bir aparat çıkıyor şişenin kapağına takılıyor onunla lıkır lıkır iciyor bi deneyin isterseniz