Herkese iyi akşamlar kızım 2 aylık bebek yaklaşık 1 aydır salgınla mücadele ediyorduk 2 gündür gündüz 5 de uyuyor gece 3 4 kadar arada Bi mama için uyanıyor o kadar dün doktora götürdüm cigerleri temizlenmiş durumu iyi dedi peki bu kadar çok uyumaya başlaması normal mi acaba ters giden bişeyler mi var da anlayamıyorum yoksa rahatladı için mi uyuyor bana yardımcı olun lütfen korkuyorum ☹️