rabia46001 Merhabalar arkadaşlar benim bebeğim 50gunluk ve onu sütümü sagarak besliyorum sütüm 3sate bir 80cc geliyor sizce azmi sütüm var çok mu benim gibi sagarak besleyenler sizin ne kadar sütünüz geliyoe paylaşırmisiniz