Sara1904 Çok fazla kaka yapıyor su gibi yani hicmkopuklu katı bir şey değil. Çiş mi yapıyor kaka mı anlaşılmayacak derecede sıvı. O kaka bez de durmaz kesin taşar yani.
Ayrıca normalden çok daha fazla kötü bir kokusu var. Bunu anlamamanız imkansız. Normal büyük tuvalet kokusu değil değişik. Kusma+ ateş+ ishal olarak ilerledi ve 1 hafta boyunca teşhis koyamayan tahlil için yalvardigim ama yapmayan doktorlar yüzünden 1 hafta sonra başka hastanede başka doktor teşhis koydu 1 haftada eridi çocuğum. Yanlış ilaçlar kullanımı sonucu. Neyse, - gün yatış yapıldı. Çünkü ilerlemişti.
Bu şekilde.