2.5 aylık aşırı gazlı bir bebeğim var. Annem uzakta. Arada bir geliyor. Eşim akşama kadar çalışıyor. Bebeğim sürekli ağlıyor. Ne kucakta ne arabada ne suda hiçbir şekilde susmuyor. Zor uyuyor ve sallamayı bıraktığım gibi uyanıyor. Sabrım tükendi. Bazen yeter diye bağırıyorum kendi kendime,ağlıyorum. Herkes çocuğa birşey yapmışım gibi ya da delirmişim gibi davranıyor. 7/24 gaz sancısı olan ve hiç susmayan bir bebekle tekim. Evet delirdim. Kimse psikolojimi anlayamıyor…