Selam hanımlar. Doğum yapalı 3 ay oldu. Spinal anestezi ile sezeryan doğum yaptım. Güzel bi doğum sürecim oldu hemen de toparlandım fakat 3 ay sonra kasıklarımda ağrı olmaya başladı yürürken bile zorlanıyorum. Sanki hamileliğin ilk başları gibi🤷🏻♀️ Üştüm mü acaba diyorum korkuyorum da tekrar hamilelik durumu olabilir mi diye🙊 Bu durumu yaşayan annişler var mı ne önerirsiniz?☺️