Benim kızım da 2 aylık.Doğduğundan beri elleri kapalı böyle sürekli.banyo yaptırıyorum mesela hiç açmazdı .daha yeni yeni öğrendi açmayı.ama sadece açlık olarak düşünmeyin aç da olabilir ama benim bebeğimde gaz birikiyormuş tam çıkaramadığı zaman da elini kapatıyor bence ya aç.ya da gazı var.