Açtığım postu bilen bilir. Kuruntu değil bir otizm postunda okuyup çocuğumu kiyaslamistim. Çok destek olan arkadaşlarım vardı çok teşekkür ederim. Ama şuan daha çok desteğe ihtuyacim var.
Çocuğumu götürdüm bir kez daha bugün hem psikiyatriye hemde rehabilitasyon merkezine. Çocuğuma teşhis konuldu. Otizm değil. Uyaran eksikliği, dil gelişiminde gerilik ve duyusal hassasiyet dediler. Ergoterapi ve özel eğitime başlıyoruz. Tecrübesi olan anneler yine gelin lütfen. Rapor çıkartmak istemediğim için düzelir dedikleri için özel yaptıracak bütün tedavisini. Ama maddi manevi nasıl kalkicaz altından diye kafayı yemek üzereyiz eşimle. Çok mutsuzum. Kimin icinde şüphe varsa mutlaka peşine düşün. O küçük diyor bu geç konuşur erkek çocuğudur söylemlerine kanmayın. 8. Ayda farkettim 12. Ayda artık herkesi başta eşimi ikna edebildim götürdüm. Burada bazen otizm postlarına ağır eleştiriler yaptım. O anneler bu postumu okursa hakkinizi helal edin. Anneler herşeyi hissediyor. Bı problem olduğunun farkındaydım aylardır. Çok şükür geç kalmadık. Bunun sonrası otizm diyorlar. Biz direkten dönüyoruz. İnşallah bu savaşı atlaticaz. Elimde varım yoğum ne varsa oğluma hepsi feda olsun. Okuyan herkese teşekkür ederim.