Kızlar haberlerde gördüm ama tam anlamıyla anlamadım. 1 ve 2 bölgede 1 yıl ikamet şartı isteniyordu ama.memur insan bu şartı taşıyamaz başka yerde bölgede ikameti olacağı için keşke bu durum memurlarda muaf olsa diye düşünürken . Böyle bir haber gördüm siz biliyor musunuz aslı nedir tam olarak .