Hudanur38 anlatayım canım. Detaylı anlatmak isterim ama inan okuyamazsın o yüzde özet geçeyim.
Gece milyon kez uyanmadan sonra 08:40da uyandı emzirdim. Geri uyudu
09:30da zar zor uyandırdım.
1100-12:30 uyudu
16:00-17:30 uyudu
Banyo yaptırdık saat 21:00da uykudan perişan oldu uyudu. Bu sefer çok güzel uyuyacak diye beklerken 23:00da uyandı. Uyanış o uyanış. Kaka yaptı az önce ve şu an ayağımda sallıyorum. İnşallah uyuyacak.
Gündüz uyanık kaldığı saatlerde müzik dinliyoruz, konuşuyoruz sürekli, yere oturtup oyuncaklarıyla oynatıyorum , biraz salıncakta sallanıyor, tadım yaptırıyorum derken akşam oluyor zaten.