Zynpsare Bebeğim 35 aylık nezle oldu burnu akıyor gözleri akıyor hapşırıyor ama keyfi öyle çok kötü değil şurup ne verebilirm ilerlememesi için
Bicirik59 Zynpsare yani doktorunuza sorsanız ilac işini çok iyi olur bana göre her ilac her bebeğe iyi gelmez
irva Zynpsare Bence doktor görsün şuan ciddi derece de domuz gribi salgını var.Hiç riske atmayın önce bir doktor görsün.
Bicirik59 Zynpsare ama ilac öneri ile kullanılacak bisey değil konu bebekte soz konusu bile olamaz…doktora götürmek zorundasınız ama nezle öyle hafif bisey değil