Mliya genelde ateşlenme olmuyor die biliyorum . Biz kızımıza yaptırdığımız da ateşlenme falan olmadı çevremizdeki bebekler de de olmamış hiç . Sadece ağrısı oluyor bebeğin asi yapılan yerler ağrıdığı için . Huysuzlanıyorlar . O yüzden de ağrı kesici içince rahatlatıyor . 😊 geçmiş olsun bu arada 😉