egekusumm Merhabalar . Ben 18 haftalık hamileyim .belimde biraz kamburluk var.düzeltme amaçlı korse kullanıyorum.Ama çok sıkıyor rahatsız oluyorum sıkıntı olur mu? Eşim çok kafasına takıyor bağla hiç çıkarma diyo