Biz 3 numaraya geçtiğimiz için açılmamış paket elimde kaldı ücretsiz hediye etmek sanırım yasak o yüzden sadece kargo ücretini karşılayacak olana göndermek istiyorum istanbul bağcılar isterse elden de teslim yapabilirim.. Umarım ihtiyacı olan kullanır 📌