miniksavasciveannesi Yaptiran varmi oglum beyin tümörü kirli kanin akmasi iyo olur diyolar bir yaşında
petitonunannesii miniksavasciveannesi Kesinlikle hacamat yaptırın illa tümöre iyi gelecek diye değil hacamat çok faydalı acır diyenler olur ama asla kan almak damar yolu açmak kadsr acıtmaz sünnettir ve sünnet olan hiç bir şey zararli değildi gönül rahatlığıyla yapın bende oğluma yapicam bu ay 1 yasinda o da
miniksavasciveannesi Bicirik59 cok yanmaz ama tabi yine korkup aglar.s bende buna hazirmiyim bilmiyorim
Bicirik59 miniksavasciveannesi bence travma kalabilir acıyacak kanayacak küçücük çocuk sabit durmaz ki hem
Fatmaaliyar miniksavasciveannesi zaten çok Bi kan cıkırmıyolar bebekten ilk kupa koyuyorlar sonra kesik atınca birdaha kupa koymuyorlar diye biliyorum
miniksavasciveannesi Bicirik59 tranva kalmaz neler gordu hastaligi yuzunede bencede sabit kalmaz .s onda olmasada ben korkup tranva yapabilirim kendime ☺️
Umut_mervee1997 Ben ikiz bebeklerime sırtından 1 kupa yaptırdım gaz sorununa çözüm oldu çok şükür . Bağışıklığıda güçlü oluyor. Sizin oğlunuz kaç aylık?
miniksavasciveannesi Umut_mervee1997 benimkide baya uzun zamandir yapan biri esim taniyoda ben tanımıyorum