Annelice488 adetiniz ne kadar düzenli olursa olsun hesabımız bu düzene göre olmaz. Adetinizin bitişinin göstergesi 7.gün olması değil beyaz akıntının gelip gelmediğidir. Beyaz akıntı gelmediği müddetçe az miktarda bile olsa gelen lekelenmeler adetin devamı sayılır. Adetinizin bittiğine emin olmadan gusül abdesti almayın, bu konuda aceleci davranmak doğru değildir. Adetinizin bittiğine emin olduğunuzda gusül abdesti alıp gönül rahatlığıyla Kur’an okuyabilirsiniz. Beyaz akıntıyı görüp gusül abdesti aldıktan sonra olur da yine hafif bir leke görürseniz artık itibar etmenize gerek yoktur çünkü beyaz akıntı sonrasındaki lekelenmeler adetten sayılmaz. Durumunuzu buna göre değerlendirebilirsiniz 🌺