zeyneponder Arkadaşlar doğum yapalı yaklaşık 3 ay oldu ama leke şeklinde her gün kan oluyor bu normal mi aynı durumda olan veya yaşayan var mı acaba doktora gitmem gerekir mi??
littlemoms zeyneponder normal doğum yaptıysan icinde plesenta parçaları kalmıstır aynını yaşadım kürtaj olmaktan son dk kurtuldum düsük hapıyla
idemshn Benim de öyleydi baktı sorun yok kan aldı sorun yok bir hormon hapı verdi içtim hala geliyor telrar gitmem gerekecek