Annemm-123 Merhaba canlarım . Cildim çok kuru özellikle gözlerimin altı önerebileceğiniz bir krem varmı . Veya evde doğal yöntemlerle yaptığınız birşeyler
Nilay_80 Annemm-123 evde birşeyler yapmıyorum ama sattığım bir ürünü kullanıyorum çok güzel nemlendiriyor benim de cildim çok kuru