Kızlar artık kafayı yiycem bütün sinirlerim altüst oldu 1 yaş 4 aylık bebeğim var doğdu doğalı iştahı yoktu zaten gittikçe kötüye gidiyor ne yapacağımı şaşırdım kesinlikle hiç bişey yemiyor günde 5-6 çeşit yemek yapıyorum deniyorum 2 kaşık alıyor dahada yemiyor zorla pekmez veriyorum hergün ama iştahı açılmıyor bi türlü akışına bırakamıyorum mesela bugün sabah 8 de 150 ml mama içti saat 3 oldu 3 çeşit yemek denedim yemiyor çözümünü bulan bilen duyan varsa lütfen yardım edin