Dünden beri aşırı derece de hastayım hayatımda ilk defa böyle bişey yaşıyorum eklemlerim koparcasına ağrıyor ateşimi sabaha kadar düşüremedik en son 39.5 u gördüm dün akşam hastaneye gittik teste gerek yok soğuk algınlığı dediler bir grip ilacı bir balgam söktürücü yazdı kas gevşeltici iğne vurdu eve geldik bütün gece ateşten uyuyamadım yapmadığımız şey kalmadı düşmedi asla ölüyorum sandım aynı zamanda kemik ağrısı sanki biri baltayla belime bacaklarıma vurmuş gibi asla ne yürüyebiliyorum ne yatabiliyorum batıyor sanki kemiklerim vücuduma sabah dayanamadım yine gittik test istedim doktor domuz gribi testi yetişkinlerde net sonuç vermiyor çocuklarda net çıkıyormuş covidde değilsindir dedi üşütmüşsün 2-3 gün dinlenmen lazım dedi dedim küçük çocuğum var ve ben çok kötüyüm bayılacak gibiyim ayakta durmaya halim yok kemiklerimin ağrısından duramıyorum ateşleniyorum sürekli dedim antibiyotik verdi bir de iğne vurdu daha çabuk toparlamam için ama asla test yapmıyorlar yani uğraşmak istemiyorlar ama gerçekten normal bir üşütme olduğunu düşünmüyorum domuz gribi atlatanlar belirtileriniz vs neydi nasıl geçirdiniz hastalığı neler yaptınız 🥺