Bebeğim 8.5 aylık, alt iki dişi çıktı. Her emzirmeden önce ısırıyor. Emmeye başlarken önce iki üç defa dişleyip çekiyor sonra emmeye başlıyor. Isırınca emzirmeye devam etmiyorum kapatıp on dk sonra yine deniyorum ama aynı şeyi yapıyor. Biberon tutmuyor, sağıp veremiyorum. Silikon meme ucunu denedim onu da tutmuyor ne kadar aç olursa olsun. Memelerim yara bere içinde, artık kanamaya başladılar. Çok canım acıyor ne yapmalıyım?