idemshn Bebeğim sabah birer doz aşı oldu 3 bucuk aylık ağlama krizine giriyo emmiyo ateşi yok normal mi aşı yapar mı bunu
siyah3430 idemshn bacağını kontrol edin kolonyalı pamukla ovun normal kasılma yapar emmesini engeller
tazeannecikk2605 idemshn sabahtan bizde 2 doz olduk aşırı huzursuz ağlıyor kucakta durmak istiyor çok az da qtesi var gibi ağrı yaptı sanırım aşı