Denizelif34 Esilaaa01 Düzeliyor cNm aynı sorun bizdede vardı ben bir kaç gün kullandım çift bez sonra bıraktım 1 ay sonra kontrole gittiğimizde düzelmiş dedi doktor korkma yani geçici bir şey ama kontrole götür muhakkak
littlemermaid22 Esilaaa01 benim kızımda kalça geriliği vardı 1 ay çift bez kullandık, 1 ay sonra kontrole gittiğimizde düzelmişti içinizi ferah tutun :)
evahll Esilaaa01 75günü tamamlamayan bebeklerde genelde ikinci kontrole çağırıyor doktor yerleşmemiş oluyor çünkü kafaya takılacak bşey değil gelişim süreci böyle gitmeseydnz öğrenmeyecektiniz hiç öyle düşünün
Ayse33mehmet Benim kizimdada acisi 56 cikti erken cekildigi icin olabilecegini soyledi doktor 1 ay sonrasina tekrar cektirmemizi ve cift bez kullanmamizi soyledi bekliyoruz bakalim