@Hbpx benim bebeğimin de kaka yapmasında sorun yok çok şükür.Ama bağırsak floraları henüz tam gelişmediğinden gaz illa ki oluyor.Karnına masaj yapıyorum,gaz damlası kullanıyoruz.Ayaklarının altına elma yağıyla masaj yapıyorum.Bir de siz kendinizi üşütmemeye bakın o da etkiliyor.