Kızlarr Ocak ve fırın tavsiyesi istiyorum sizlerden kullanıpta memnun kaldığınız bi marka var mı? Serisi ile birlikte söylerseniz daha kolay bakabilirim. Ayrıca elektrikli veya indiksiyonlu ocak kullananlarınız varsa memnun musunuz öyle olmayı düşünüyorum da