Artık sabrımın sonlarındayım her gece ağlıyorum. Deliksiz bir saat uyumak istiyorum ya bir saat. bebeğim beş aylık 4. Ay atağından beri geceleri 10 dk 15 dk bir uyanıyor. Yemin ederim abartmıyorum. Artık çok yoruldum. Yatağa uzanmam ile kalkmam arasında 10 dk var. Sabah 7 de kalkıyor daha da yatmıyor. Dua ediyorum. Salavat getiriyorum. Sabır çekiyorum. Ama bu nedir ne yapacağım nolur yardım edin. Bayhan damla kullandım bana mısın demedi. Hiçbir şey yaramıyor ya