Defnem20 Kızlar hangi doktora gidiyorsunuz şu an doktor arayisindayim da fikirlerinizi almak istiyorum 😌
Kbetul Defnem20 10 gün önce rengin hocada yaptım, çok memnun kaldım sezaryen doğum yaptım. Doktorun ilgisi alakası çok güzel muayenelerde vs de öyle.
Hadianne Defnem20 Hüsnü Alptekin bence mükemmel bı doktor ben onda sezeryan doğum yaptım kendine güvenen ilgili bı doktor tavsiye ederim