Kizlar merhaba ben ve bebeğim salgına yakalandık 14 aylık ishal ve araara kusmalari ve islştahsizlik var şuan sadece mama yiyor yemek yemiyor. Dün gece aşırı derecede uyku esnasında kustu.
Bende hasta olunca çok zorlanıyorum.
Bu süreçte neler kullandınız ilaç vs. Önerilerinizi bekliyorum.