Çinko içerikli kremler iyileştirici oluyor diye biliyorum. Bende de var birkaç marka. Sebamed, bepantol ve popolin omega. Popolin bir tık daha iyi ama yine de zayıf kaldı. En etkilisi zeytinyağı ve kantaron yağı oldu. Diğerlerinin çoğu pişik önleyici gibi, direkt pişik kremi olana bakın ya da yağ kullanabilirsiniz