Fatmaugurdoku Nereidd evet canım benım bebegım oyle su an da ılk başta sagolsun kaynım eştim hepsı şapka takma yapıştı kulaklarını falan dedı hıc takmadım sımdı de üst tarafı kepçe gıbı bıraz alt tarafı normal kulak ben bundan sonra şapka takıcam yaa onlar yüzünden mahvoldu cocugumun kulakları gerçekten boyle bı şey var ben arada yastık kullandığım ıcın kulakları katlandı
Fatmaugurdoku Nereidd arkadasım hani bebgın kulağı katlanıyor ya ben ondan bahsedıyorums en ne dıyosun ? Komık bi şey görmüyorum ben ?
Nereidd Fatmaugurdoku diyorum ki kepçe kulak olmak ona bağlı değil, olmayacaksa sürekli katlasan da olmaz, olacaksa zamkla yapıştırsan yine olur, bebişleri rahat bırakın, siz de rahatlayın biraz 😉
Fatmaugurdoku Nereidd alakası var sen oyle cok bilmişlik yapma benım bebegım ılk zamanlar taktığmda boyle bı seyı yoktu sonradan takma dedıler takmadım boyle oldu ? Yani burda yazan bayanlar yalan mı söylüyor demek ki bi alakalı varmış..