Aze Canım anneler, bebeklerimiz için oda nemlendirici cihaz kullananlar var mı hangi marka önerisiniz acaba? Bir de ek gıda dönemi destek mamalar da en çok memnun kaldım dediğiniz hangisi acaba
Kleopatraaaa___ Aze Canım oda nemlendirici Sinbo kullanıyoruz çok memnunuz. Diğer sorun hakkında bilgim yok 🌸
Kubraa00 Buhar makinası olarak deerma F300 kullanıyoruz aromatik yağ da eklenebiliyor sessiz çalışıyor çok memnunuz