Cemssceren Biz doğar doğmaz yaptırdık, dediğiniz gibi muayene konusunda çok kolaylık oldu. Tamamlayıcı sigorta yaptırdık. 10 muayene hakkı ve testler/ultrasonlar, yatarak tedavi gibi şeyleri karşılıyor. Zaten fazlasıyla yetiyor. Özel aşıları ve takviye ilaçları karşılamıyor. Ben gittiğim hastanenin anlaşması olan sigorta şirketlerine bakıp teklif almıştım, ona göre yaptırdım. Aşağı yukarı hepsinin poliçe içerikleri benzer, yani benzer şeylerden faydalanıyorsunuz. Fiyatları biraz oynayabilir, orada da en uygun fiyatlısını seçmiştik biz. Bebeğimle ikimize Türkiye tamamlayıcı sigorta 7000e yaptırmıştık galiba Mayıs ayında. Ama 1-2 ay önce anneme axa sigortadan yaptırdık, o da 5000. Yaş/eski hastalıklar vs kişiden kişiye fiyat değişkenlik gösteriyor.