Cocolingo Beloved bacaktan yapıldı, koldanda yapılabiliyor, aşı ağır bir aşı olduğu için farkeden bişey yok koluda kaldıramaz benim bebeğim 2 gün emekleyemedi hep bacağına dokunup ağladı
Beloved baykuskiz_ Bugün yaptırdık biz de koldan dedi ısrarla hemşire.. Arkadaşlarıma sordum hep bacaktan yapılmış.. Kızım kolunu kaldıramıyor sanırım çok ağrı yaptı.
Beloved burcuo Keşke bize de bacaktan olsaydı , koldan yaptı hemşire iki defa sordum ısrarla kol dedi. Çok ağrı yaptı sanırım kolunu kaldıramıyor kızım ağlıyor sürekli..
Masalmavi1 Cocolingo bizde yarın olacağız. Menveo ve bexero. Birlikte yapılıyormuş hemşiremiz öyle söyledi. 7 ay 20 günlük bu arada. Sizde de öylei olmuştu acaba
Cocolingo Masalmavi1 7 aylıkken yaptırdım, doktorumuz nimenrıx ve bexero aynı güne planlamıştı ikisi ağır olur diye düşündüm sadece bexero yaptırdım o bile yetti şimdiye kadarki en zor aşı deneyimimizdi ,diğerini 1 yaş sonrası tek doz yaptıracağım.
Beloved Masalmavi1 Bize doktorumuz sadece bexsero yapın dedi ikinci doz iki ay sonra 13-24 ay arası bexsero ve Nimenrix her doktor farklı söylüyor anlamadım ki
Beloved Cocolingo Ah kıyamam ya kızımda zorlanıyor şimdi uyuttum bir de kol olunca mı daha çok ağrı yapıyor bilmiyorum 🫤
Masalmavi1 Cocolingo anladim. Doktor ve hemşire öyle diyince sipariş vermiş bulundum bende eczaneye ikisini. Bakalım korkuyorum ama ins kolay geçer.
Cocolingo Beloved 1-2 güne geçiyor ağrısı, bizde ateş olmadı ama huysuzluk sürekli ağlama hali tam emeklemeye başlamıştı acıdan bacağını kaldıramıyordu deneyip deneyip ağlıyordu ☺️