Kızlar bebeğim 7 aylık olacak ama ne mama ne ek gıda. Herşeyi uzun süredir azalttı gelen dişi yok tahlilleri temiz idrarda enfeksiyon yok ama yemiyor oturup ağlayasım geliyor mamayı bile aşırı azalttı 2 aydır yaklaşık böyleyiz bu ay kilo alımıda olmamış. Uyurken kaldırıp uyku sersemi mama içiriyorum ona rağmen böyle kendi uyanıkken hiç mama aramıyor çok iştahlı bebekti halbuki. Nu birkaç gündür ek gıdada biraz iyiydik onuda aşırı azalttı ne yapacağım bilmiyorum 😢sinirim çok bozuk belli etmiyorum ona ama öyle. Zayıflıcak bağışıklığı düşecek diye oturup ağlayasım geliyo