Demet_k Kalabalık bir misafir gelecek. Hazırlıklarımı birgün önce yapmam lazım arkadaşlar. Elmalı kurabiyeyi bir gğn önceden yapsam ertesi güne nasıl olu bayatlarmı
Esoca38 Demet_k ağzı kapaklı saklama kabında hiç birşey olmaz. Ben fazla yaptığım zaman buzluğa atıyorum bir sonraki misafire çıkarıyorum çok pratik oluyor :)
kamyon_leo Demet_k ben her şeyi hazırlayıp buzluğa atıyorum istediğim zaman çıkartıp pişiriyorum bir gün beklese de sorun olmuyor ilk sıcağı gitsin sonra saklama kabına koyun yoksa yumuşar baya