Busbus03 Omeraslan bizim doktor şuan 8 aylık gibi kilosu iyi dedi 8300 de ondan sordum az geldi bana ama doktor fazla dedi
baykuskiz_ Busbus03 doktorun fazla dedigi size az mi geliyor kac olsaydi mesela 10 15 kilo mu 😁 8 aylik 8300 daha ne olsun
Omeraslan Busbus03 doktorunuz iyi dediyse iyidir. Bizim doktorumuz üst sınırı geçmiş dedi sorun teşkil etmez dedi. Hareketlenmeler başlayacağı için çok üstüne durmadı.
Dondurmalikahve Busbus03 Oğlum 4 yaşında geldi yeni yeni 16 kiloyu gördü bana gayet iyi geliyor siz görseniz çubuk kraker falan mı derseniz o zaman skksks Bebeğiniz kilosu gayet iyi.
Gryffindor Busbus03 Yazınızdan bebek 8 aylık gibi anlaşılmış ama değilmiş yani kilosu gayet iyi az gelmesin size.
eflinkoomm Benimki 9 aylık 6450 😂😂😂 tüm tahlilleri yapıldı hiçbir sıkıntı yok gelişim geriliği de yok ama çok çoook hareketli doktoru atom karınca bu zaten kilo almaz diyor 😂😂