gokcem22 benim kızımdads oldu kalasında kan cok az ama ben bı dusudum yer fıstıgı yedım dedım kesın odandır sonra olmadı bir ara yıne yedım yıne kan oldu yanı yerfıstıgı yıyınce oluyor az mıktarda artık kendı beslendıgınde yerse fıstık yıne alerjısı olur mu bılemem