Gokats2006 Merhaba anneler. Çocuğumun kıyafetlerindeki lekeleri bir türlü çıkaramıyorum. Sizin kullandığınız leke çıkarıcı var mıdır?
Deletedmom_48 Gokats2006 bugün bunu sipariş ettim Baby&Me çamaşır suyu tozu yorumları çok iyiydi herzaman stokta olmuyor diye kacırmak istemedim bende hem renkliler hem beyazlar içinmiş
joyfulmom Gokats2006 400gr çamaşır suyu tozuna bir sürü para verdim yorumlari çok iyiydi hiçbir işe yaramadi
Perianasi Ben lekeyi önce toz deterjanla çitiliyorum . Sonra üzerine baby me leke çıkarıcı döküyorum. 90 derecede de yıkıyorum. Misss gübi çıkıyor 👌
Cocolingo Perianasi bende sabınla çitileyip öyle atıyorum ama bişey soruca 90 derecede küçülmüyor mu ?
Perianasi Cocolingo bizim kıyafetlerimiz daha hiç küçülmüyor . Yalnız yünlüleri 90da yıkamıyorum tabiki . Ben ilk 90 derecede yıkamadan birkaç birşeyi önceden yıkayıp denemiştim .