Bebeğim 8,5 aylık ve 1,5-2 aydır ne oturuyo ne yatıyo. Akşama kadar ellerinden tutup onu yürütmemi istiyo. Belim koptu artık kambur oldum resmen. Yürüteç zararlı olduğu için kullanmıyorum ama böyle bişey gördüm internette acaba aynı şekilde zararlı mıdır? Kullanan bilen varsa yardımcı olabilir mi rica etsem?