Cocolingo biz ağustos sonunda gittik aşırı çeşit yok ama lezzet olarak beğenmiştik çünkü Antalya’da nashira resort hotel diye bir yerde kalmıştık bu Recep İvedik filminin çekildiği hotel sözüm ona ama yemekleri aşırı kötüydü bildiğin aç kaldık ordan Marmaris’e geçince cennet gibi gelmişti 😀😀 ama dediğiniz gibi denizi de çok güzel bence Muğla en güzel tatil beldesi🌺❤️