birmelekannesi0 ben buharda haşlayıp ezip vermiştim direkt katı olarak. Çok katı olmuyor zaten yumuşak püre gibi ama pütürlü birakmistim. Anne sütü, formül süt ya da kaynamış soğumuş suyla açabilirsiniz kıvamını isterseniz. Önce ayına uygun sebzeleri, sebzeler bittikten sonra meyvelere geçtim. Birkaç sebze tadımı yaptıktan sonra yoğurt vermiştim.