Mamaaaaa Kızlar bebekleri yan yatırınca kolu altta kalıyo illaki, o kolu uyuşur mu ağrır mı acır mı 🥺 hep bunu düşünüyorum 🙄
Bediaa Sürekli çevirin her uykuya geçtiğinde bir sağ bir sol yap uyanıkken sırtüstü yatır hem kafa şeklide toparlanır