Bebeğim 3 ay 13 günlük oldu 3.ay kontrolünde hem doktorda hem sağlık ocağında bakıldı başını tutuyor dediler. Ellerinden tutunca kendini kaldırıyor. Ama kucaktayken hala sallanıyor kafası. Bu henüz gövde kontrolünü sağlayamadığı için mi, normal mi? Yoksa sallanmaması mı gerek hiç? Sizlerin 3 aylık bebekleri nasıl? Çok kafama takılıyor.