Merhaba hanımlar 🙏🏻 Ben bu sefer kendim için değil ama arkadaşım için soracağım Eylül ayında oğlu oldu. Doğduğundan beri her perşembe günü çocuk malesef ağlama krizlerine giriyor ne uyuyor ne birşey ama bunu sadece perşembe günleri yapıyormuş. Açıkçası biraz şaşırdım başka gün çok uslu olan çocuk perşembe günleri bambaşka bir bebeğe dönüşüyor resmen , arkadaşım doktora sormuş gaz sancısıdır geçer demiş. Şaşırdığımız bu gaz sancıları perşembeyi mi bekliyor 🙄 Bu arada cuma olunca çocuk normale dönüyor neden böyle olabilir ki 🤷🏼♀️