Biz joie mimzy snacker kullanıyoruz çok memnunuz. Aşırı hafif, bebek kucağınızdayken bile tek elle taşırsınız. Bizim en çok işimize yarayan kısmı diyelim masadayken değil yerde otururken yemek yedirmek istiyosunuz bebeğinize. Sandalyenin alt ayaklarını orta kısmından çıkarıp boyunu kısaltabiliyorsunuz. Tepsisini çıkardığınızda bebeğiniz kendi kendine kalkıp yürüyüp gidebiliyor :)